Saknar!

Det finns en sak som jag har fått ögonen riktigt för nu bara några veckor innan jag blev dålig och det är något som jag saknar riktigt mycket just nu och ser fram emot enormt mycket att göra när jag blir 100% frisk och det är träningen. Jag har aldrig varit den personen som har älskat att röra på mig eller har tänk på vad jag äter men nu på senaste har detta blommat upp även för mig.
 
Innan jag blev dålig så tränade jag och min sambo (J) tre till fyra gånger i veckan och det var såå kul och att det senare visade resultat var ju bara en bonus. Detta är nog vad jag nästan ser mest fram emot nu i framtiden när jag blir frisk, självklart ligger ju London högt upp på listan (Kan inte fatta att jag åker om en vecka!!!) men träningen ligger där tät intill.
 
Min syster har börjat att läsa på högskolan nu om just träning och hur man ska äta mm (om jag inte mins helt galet) och läser till personlig tränare. Så heja dig Syster! Dock så är jag glad över min PT som även är mannen i mitt liv och min sambo. Att träna med J har i tidigare fall varit blandad känslor. Har vi grälat om något innan så har jag bara varit sur på honom och inte kunnat släppa den känslan förs timmar efter (sån är jag) eller så har det varit skit kul! Man lär sig av sina misstag sägs det så har vi grälat innan ett pass så tar jag ut mina agrisioner på honom där. SUPER DUPER! Jag bara hoppas att jag i nästa vecka kan lyfta lite skrott och känna svätten rinna från pannan!
 
Åh längtar!
 
Love!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0