Lycka!

Lyckan är utomräkhåll när jag hör hur dörren till mitt hem öppnas. Och bättre blir det när jag ser att mitt livs kärlek står utanför och säger att han fick tre timmar ledigt och ville dela dem med mig eftersom att jag inte mår bra.
Älskling!

Om det är något som värmer lite extra i mitt liv som säkert många andra känner igen sig på är när man vet att ens partner inte kommer hem för runt 4 på morgonen och sen står där, i våran hall och bestämde sig för att åka ifrån Båstad till Halmstad och mig under sin korta rast bara för att få träffa mig idag. Detta är kärlek mina vänner, kärlek!

Kärleken som jag känner till J är enorm, om det ens går att beskriva, jag tror inte det.
J är det bästa som har hänt mig utan tvekan, jag vet inte hur min livssituvation hade sätt ut utan honom.
Innan jag träffade J så hade jag ingen aning vad jag ville göra med mitt liv, jag skulle inte flytta hemmifrån förs jag fyllt 21 (slog inte in), börja plugga innan jag fick jobb(slog inte in) skaffa hund (slog inte in, än)
När jag träffade J så hade jag precis fyllt 18 år, det var kärlek vid första ögonkastet, 24 timmar senare visste jag att jag ville dela resten av mitt liv med honom, skaffa familj, bli gamla ihop.

i ca tre månaders tid så träffades vi minst varje helg (om inte mer) och jag hade aldrig varit lyckligare i hela mitt liv, efter 10 månader tillsammans så flyttade vi ihop och nu efter tre år och två månader (om man ska vara exakt) så är jag den lyckligaste kvinnan i halmstad.

Förra året eller rättare sakt den 10 November 2012 (101112) så fölovade vi oss.

Idag så bor vi ihop, har två katter tillsammans och redo för att se vad framtiden har att bjuda på. Jag hoppas att jag inom en snar framtid kunna meddela om tillökning i familjen, men det dröjer nog några år...

Detta är en del av våran historia, hur ser din ut? Finns kärlek vid första ögonkastet kvar?

Love is the thing you know!
-Sex And The City The Movie

Trevlig fredagkväll på er nu! Nu ska jag mysa vidare med mitt hjärta!

Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0