Helt slut!!!

Åh jag är helt färdig! Det är sjukt hur jobbigt det kan vara att städa... Men nu så kan jag presenter mig lägenhet igen, det är fin och luktar gott, äntligen! Självklart så hade vi ju inte några dammsugarpåsar hemma golven är orörda men håller man huvudet rakt fram så är det ju inget man tänker på, lovly! 

Blev dock otroligt sugen på sushi så har bätt min karl att ta med lite hem från jobbet hoppas att det blir så för det är ju såå gott och jag är såå sugen på det. Sushi! Har även börjat att små packa lite dagen till ära, inte många dagar kvar nu innan resdagen är här så det är lika bra att passa på. Nej nu blir det en powernap, när man inte är hundra så är det inte lätt att städa i samma tempo som man är van vid, som tur är kan jag ju andas ut nu. 

Love!


Haha en trött tjej, bjuder på den! ^^ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0