Det snöar och snöar!

Det är helt otroligt vad det snöar. Det bara öser ner.
I flera dagar nu så har det bara öst ner.
Tittar man ut genom fönstret så är det enda man ser ett vitt täke som ligger över stan, tur att man inte ska ut och köra idag.
Men härligt är det ju med snö och vinter! Lite tragiskt att det börjar att ösa ner nu och att det inte skedde under Jul nyår.

Jag hoppas verkligen inte att detta vädret kommer att vara i London, jag hoppas nästan att vårkänslorna har börjat dra sig ditt, jag vill verkligen inte gå runt i min stora tjocka, gamla och fula vinterjacka där, jag vill ju ha min snygga men lite tunnare jacka. Hoppas att detta löser sig.

Men enligt yr.nu så ska det vara lugnt, mellan 8-10 grader varje dag! Lovly! Hoppas att solen tittar fram varje dag på köpet så blir ju allt bättre än bäst! 





Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0