Två koppar kaffe

Godmorgon gott folk! 
Hoppas att starten på dagen har varit tillfredställande. 
Jag har precis gått upp och sitter nu yrvaken med en av mina två koppar kaffe, är det någonting som har blivit till en rutin så är det mitt kaffe, jag bara måste ha kaffe när jag går upp. 
Om jag inte får mitt kaffe så känns det inte som att dagen riktigt kommer till liv, töntigt, i know men det är så det är, 
 
Idag så blir det en lugn dag med familjen, troligtvis så blir det ett lite lätt firande av svärfar ikväll eller imorgon, så får vi se om jag får träffa Julia sen som sitter i matteprov just nu, så lycka till vännen! 
 
Nej nu ska jag dricka vidare på min goda kaffe! 
 
Hörs om en stund! 
 
 
Love! 
 
 
 
 
Det bästa som finns på morgonen! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0