Primark

Måste snabbt dela med mig utav mitt senaste fynd i avdelning Väskor. Jag älskar väskor och frågar du min mamma eller pojkvän så har jag så att jag kan sälja, jag tycker ju inte detta, alla väskor har sin fuktion och speciella plats i mitt hjärta. 
Vi var i vilket fall i lördagskväll på PriMark, ett jättestort varuhus i centrala London vid Oxfordstreat som säljer allt i från kläder till underkläder till godis, väskor, accessoarer samt lite inredning men till huvudsak kläder. 
Kläderna där samt väskorna mm är så otroligt billiga, om jag säger billigare än Ullared, då kanske ni får en inblick hur billigt det faktiskt är. 
Jag handelade för ca 30Pund= 300kr och fick ihop:
2 Tröjor till J
2 Bhar, samt ett par trossor
1 Halsband
6 par örhängen 
1 Väska 
och lite lite mer...
 
Det som jag är mest stolt över är nog min väska och Js tröjor, Jag har aldrig kunnat köpa kläder till min älskade karl, antingen är allt fel eller så är det absolut fel, fel mönster, tryck, färg you name it, men nu så har jag lyckats att pricka rätt tre gåner och det gör mig till värdens lyckligaste flickvän, börjar allt äntligen släppa efter tre år och några månader? Hans tröjor gick tillsammans på 10pund= ca 110kr
Till mig så är det såklart väskan, det var kärlek på direkten, den hängde där och väntade på mig. 
Jag har hela helgen varit ute efter en lite större, hård väska som samtidigt är smidig och snygg och allt detta fick jag i ett. 
Min väska kostade 10pund= 110 svenska kronor, var hittar jag någon snygg väska i detta pris i sverige? Vet inte, tror kanske inte det går om det inte är rea, har jag fel?
 
Det jag vill säga med detta är att vill du fynda i London så ska  du besöka Primark, billigt och bra! Kan inte gå fel! 
 
Love!
 
10 pund= 110 kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0