Myskväll hos Jossan

God kväll kära läsare! Hoppas att ni har en mysig tisdagskväll. Jag sitter hos min Jossan, en nära vän och granne och jisses vad bortskämt jag har blivit med fika, kakor, mat, kaffe och Gud vet vad! Så nu sitter jag här med magen full och ska snart dra mig vidare till jobbet, eller rulla ditt, så mätt är jag! 

Vi har haft en mysig kväll tillsammans och sen är även min "bror" från Vänersborg här som jag inte träffat på
månader vilket har gjort  kvällen ännu bättre. 
Alltid trevligt att sitta och bara mysa med nära vänner. 

En snabb uppdatering från mig, nu blir det jobb så får se om jag kan uppdatera mer under natten annars så får det bli ett godnatt inlägg runt 7 tiden. 

Nu ska jag mysa vidare innan allt drar gång. 
Kram på er och godnatt! 

Love! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0