Mitt Sovrum

Jag älskar min lägenhet och som sagt äntligen börjar jag känna mig "klar" bara vardagsrummet och hallen kvar. Jag är jättenöjd med mitt kök och nu börjar äntligen mitt sovrum bli klart, nu saknas bara en tv för mysiga kvällar under filten med en stor kopp te, mys. 
 
I sovrumet, eller i hela mitt hem så vill jag ha en varm känlsa (som jag har berättat tidigare) min lägenhet går i det gameldagsa/lantliga känslan och jag älskar det. Jag vet vad min still är och min sambo har nog också börjat falla för den, lite i vilket fall. 
Det ska vara stillrent och snyggt men små ditalijer som ger en mysig och varm känsla. 
 
I sovrummet så vill jag ha en neutralfärg, vit, men eftersom att vi har mörka tapeter och svarta nattbord så har jag valt att använda vitt och ljusa färger så mycket som möjligt för att få in det ljusa och varma i rummet, speciellt i fönstret. Jag börjar bli jättenöjd med sovrummet med känslan och stillen som jag är ute efter finns faktiskt där. Jag är såå nöjd och det bästa med allt är att J är lika nöjd även han. 
 
 
Ljusa lampor med dem svart nattborden gör att det blir en mer ljuskänla till våran mörka tapet. 
Ljusa och fina detalijer i fönstret. 
Min blomma som vi köpte här om dagen, BergsPalm, tänk vad mycket lite grönt kan göra. 
69kr på Blommsterlandet.
Älskar min fina ram från Ullared (av alla ställen) nu ska det bara in en fin bild på mig & J.
En ängel som jag köpte igår på shoppingen på Village för 49kr passar perfekt i fönstret, stillrent, gulligt och fint. 
 
Fönstret i sin helhet, det som jag mest är nöjd med i mitt sovrum, det gröna blandat med det vita till min mörka tapet ger det en härlig känsla med "landet" i centrum. 
 
Vad tycks?
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0