Melodifestivalen 2014

 
 
Melodifestivalen 2014 drar igång ikväll på svt1 kl 20:00 och hela sverige står still. 
Eller?
 
Jag har under dem senaste åren titta, lyssnat, vart bestviken och nästan varje deltävling har slutat med att jag säger till min sambo att jag inte ska titta nästa år och vad är det jag gör nu, jo sitter och väntar den sista timman på att allt ska dra igång. Det är något med denna tävling som gör att man vill följa med i svängarna, man vill höra alla låtar och se vilka som går vidare, vilka det är som gör bort sig helt och självklart vilka låtar som är bra. 
 
Jag har fastnat för denna festival och tittar varje år och det har gjort så länge jag kan minas.
Ikväll så var det inte för många namn som jag kände igen vilket faktiskt är kul, det är roligt att det är fler "okända" människor som är med i festivalen och inte bara kampen mellan alla sverigen kändisar. 
 
Så... ska du titta? 
 
Love 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0