Livet utanför!

Det är sant jag har upplevt livet utanför min lägenhet och det var ju för mysigt, sist jag var ute var för exakt en vecka sen och det gjorde jag endast för att hämta upp min mobil, jag mådde skit och brydde mig inte om något annat än att hämta telefonen och sen ta mig hem så fort som möjligt, ursh det är inte kul att vara dålig. Men idag nästan tre veckor senare så var jag ute på ett eget lite äventyr nämligen till City Gross och sen tillbaka. 
 
Det var så skönt att sätta sig i min lilla bil och åka vidare till affären helt själv. Så mysigt. 
Jag föredar egnetligen att inte åka själv och handla, det är någon charm att göra det med sambon, när man bara går runt och handlar det man behöver. Mys! 
 
Nu är allt mys handlat till kvällens festival och även middagen imorgon, taco! mumma! 
Det var riktigt skönt att få komma ut och få lite frisk luft, men nu är jag helt slut igen så det blir att vila, så får vi se ifall grannen kommer över på en kopp kaffe sen, jag har ju inte varit sociall på tre veckor!!! Jag har inte träffat någon förutom J på tre veckor! Herre gud, jag har att göra nu när jag blir bättre! 
 
Hörs sen! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0