Jamie Oliver

Med ett glas vin sitter vi här på hotellet i London med The Big Bang Theoriy på tven i bakgrunden och bara njuter. Trötta med glada så ska vi snart börja göra oss iordning för kvällen som bjuder på middag på Jamie Olivers resturang Jamieś Italia, som ligger ca 5 minuter från vårat Hotel vilket jag tycker är riktigt häftigt! Så man får hålla tummarna att vi får äran att träffa han ikväll i egen hög person! 
Jag har tidigare skrivit här på bloggen att jag ser upp stort till Jamie i matvärlden, jag har tittat på hans program länge, har hans kokböcker hemma, följer han på instagram bl.a. Och mycket mycket mer, så när vi fick reda på att han har en av sina två restauranger som finns i London finns här och så nära blev vi knäsvaga av lycka och sprang genast iväg för att boka bord, tror nog att vi fick / kommer kanske att få starstrak! Vi får hoppas att det blir bra, tror såå på detta. 

Idag så har vi även shoppat här i Sheperd's Bush på Europas näst största köpcenter som heter Westfeild center och det är verkligen gigantiskt! Så det blev allt lite shopping, kommer självklart att berätta mer hemma. 
Nej, nu ska jag bli snygg! 

Love. 

Dagens shopping, (det svarta är en hatt) från HM, 7:99 pund= ca 85kr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0