Hallå Sverige!

Godmorgon/Förmiddag på er! 
Hoppas allt är super duper med er! 
Igår när klockan var 19:53 öppnade jag dörren till mitt hem här i Halmstad/Sverige. Och vilken känsla, hela slut med med ett leende på läpparna steg jag in och möttes utav två små guldkorn som var såå glada. tror inte att jag någon gång har fått det bemötandet av dem, Bobbie pratade som bara den och kurrade medans Harry kom och pussade mig från topp och tå och då kan jag ju lägga till att detta är två katter, inte hundar, så välkomnadet hem kunde ju inte varit bättre. Senare så kom även J hem så vi hade en riktigt myskväll hela gårkvällen innan vi sloknade i soffan kl 22. 
 
Ja gårdagen var i vilket fall in att leka med ska jag medela men mer om detta kommer samt en massa bilder från London, jag tog ca 90bilder själv med min mobil och säkert 200 med Nathas så det kommer komma en hel del.
Bara vänta tålmodigt.
 
Nu är i vilket fall allt upppackat och klart och jag ska sätta på en kopp kaffe och kolla på en film och bara mysa med mina liv innan jag fortsätter här och berättar för er min historia om London. Men en sneckpeck, våran otursdag var igår... 
 
Hörs mer sen! 
 
Love! 
 
 
London Bridge
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0