Glädjen!

Måste bara skriva ett inlägg och tacka er alla som läser min blogg! Statistiken går bara uppåt och uppåt för varje dag som går och det gör mig så glad! Att lilla jag som startade bloggen pga skrivkramp nu har över 100 läsare om dagen är ofatbart och gör mig så varm inombords! 
 
Jag har alltid haft det svårt med grundämnena i skolan och att skriva och stava på ett snyggt och dokumenterande sätt har aldrig vart något som jag har haft det lätt för. Att skriva uppsatser på 1000ord att stava rätt i stavkunskapen och allt vad det nu heter, ursh jag bara skakar bara jag tänker på det, sjukt! 
 
Det jag vill säga med detta är att jag är så glad att ni vill vara med i mitt liv och faktiskt gillar något av det jag läser, det värmer.
Så stavar jag som en apa som just har lärt sig svenka så hoppas jag att ni kan ta det med ett leende på läpparna och få en rolig stund för er själva. 
 
Så tack tack tack! 
 
Btw! 
Finns det något ni vill att jag ska berätta mer om, skriva, ge er tips, tipsa mig då antingen här på bloggen via komentarer eller till min mejl: [email protected]
 
Jag vill att min blogg ska vara på topp så en ny heder är påväg samt en massa annat så håll ut, en bloggover är på G! 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0