...

Varför envisas jag med att titta på denna festival.... Vad var egentligen bra ikväll? Jo bidrag 6 & 8, Helenas låt var klart den bästa och var hamnade den, jo i andra chansen. SERIÖST folk, vad lyssnar folk med, fötterna? Ellens låt, songbird var faktiskt riktigt fin med en riktigt fin textm jag gillade den skarpt och vart glad över att den gick vidare men endå. 
Så min åsikt om dagens deltävling är, bra programledare, roliga och trevlig humor. Låtarna, nja... som sakt det var två låtar som jag tyckte var bra. Jag trodde dock mer om Yohio, det kändes som att jag hade hört hans låt tidigare. 
 
Jaja vi får hoppas att det blir bättre, eftersom att jag kommer att titta nästa och nästa gång, jag känner mig själv, tyvärr...
 
Nej nu ska jag titta på filmen som jag köpte tidigare idag, Safe Haven, och enligt era komentarer så ska den vara riktigt bra, så detta är lovande!
 
Får se om jag orkar blogga mer sen, men annars så får ni ha en fortsatt trevlig kväll! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0