En Kväll På Stan I Halmstad Med Mitt Hjärta <3!

Som jag har berättat tidigare så har verken jag eller J chans att fira kärlekens dag ihop så vi valde att fira lite tidigare iår istället och vilken kväll vi har haft! 
 
 
Vi började med att äta en riktigt god mat och detta valde vi att göra på en av mina favoritställen här i halmstad nämligen Wild West, tanken var ju först att vi skulle fira tillsammans på resturangen där vi förlovade oss för lite mer än ett år sen men tyvärr var det fullt så vi valde att göra det bästa av sitvation och vilket bra val vi gjorde.
Som alltid så smälte köttet i munnen på mig och bearnaisesåsen smakade gudomligt och dollarfrisen var perfekta! Eftersom att vi var ute efter en myskväll så valde vi att beställa en trerätters middag så nu är vi både två fortfarande proppmätta och kan verken gå höger eller vänstra vi rullar fram, tro mig och detta var endå tre timmar sen nu. 
 
 
Efter den mycket goda maten så var det dags att bege oss vidare till Röda Kvarn och Sfbiografen för att se filmen Robocup med Joel Kinnaman och vilken film! 
Jag har aldrig varit för Actionfilmer för mycket om jag ska vara ärlig, min melodi lutar mer mot kärleksfilm med lite komedi, en film du mår bra av men sen jag träffade J så har han introduserat mig till alla möjliga filmer och självklart actionfilmer så att vi skulle se på denna när vi har sätt orginalfilmerna tidigare var ju en självklarhet. 
Filmen var enligt mig riktigtbra och jag gillar denna mer än orginalet, storyn är ändrad på många sätt och viss men på ett bra sätt om du frågar mig J tycker dock att den är lite mesig men bra, kanske gillar jag denna mer för skönheten Joel Kinnman eller så var det bara en riktigt bra film eller så är den en god blandning mellan dessa två.
Så toppbetyg till denna film om du frågar mig.
 
Nej nu ska jag mysa ner mig till en film och somna sött i min goa stor mysiga säng med min lilla familj imorgon så väntar en härlig brunsh hos min fina vän Julia, ska bli riktigt mysigt. 
 
Ta hand om er så hörs vi mer imorgon! 
 
Love!
 
 
 
(Bilderna är lånade från Googel)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0