Deperate Work Time

 Nej nu så ska vi väl inte överdriva men guud vad jag är trött... Jag förstår inte hur jag kan vara så här trött... sitter i vardagsrummet med en kopp kaffe, Desperate Housewives och försöker att inte somna! Och det är inte lätt, eftersom att jag ska köra och hämta upp min kollega och vän Marre om dryga 40 minuter så är det ju inte värt att slockna till i några minuter, så medans J sover sött i sovrummet så sitter jag här och försöker att fokusera på något som inte är att somna. 
 
 
Idag så har dagen varit lugn och skön och innerhållit mycket mys med mina små guldkorn, mysigare dagar får man leta efter.
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0