Den 3 Februari

Godmorgon folket! 
Igår så tog jag mig en välförtjänt bloggpause och valde att låta bloggen få vila lite och jag fick satsa på mig själv istället. 
Gårdagen var riktigt mysig. Jag och J tog oss till Eurostop här i halmstad för att gå lite i affärer och självklart hitta en blomma, anledning till att vi åkte ditt var att vi var på blommjakt till sovrummet. 
 
Väl där så kom vi fram till att imorgon (idag) så är det våran dag, dagen då det blev vi för 38 månader sen! Sjukt vad tiden går. Vi slog oss ner på Espresso House och bara myste innan jag hittade min blomma. Uppdraget slutfört. 
 
Efter våran lilla äventyr så var jag helt slut och spenderade resten av dagen i soffan och framför filmer med katterna. Harry tycker att det är lite mysigare än Bobbie att ligga och mysa i soffan men igår så hade båda riktigt mysigt.
 
Det var min gårdag, mer om detta lovar jag kommer under dagen, ni måste ju få se min fina blomma, Bergspalm, som nu står i mitt sovrumsfönster. 
 
Nu ska kaffet drickas upp till ett nytt avsnitt av Desperate Housewives, sen måste jag ta hand om mitt hjärta som är hemma med feber idag, hjärtat. 
Och fick just nu ett meddelande av Nathalie, vi åker till London om 72 timmar! SJUKT! 
 
 
 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0