Dagens

Idag så är det mycket fläng hit och ditt men samtidigt kalas ikväll så idag har jag gjort mig "vardagsfin" om du frågar mig. Med en nytvättad outfit som jag hade på mig när vi besökte Madam Tussauds men jag älskar den, då hade jag min fina hatt till, det har jag inte idag eftersom att jag kör med uppsatt hår i en hästsvans. Enkelt och passar min mann till hår. 
 
Idag så har jag en tröja från HM som jag köpte i London, 10pund= 110kr 
Ett par jeans, Gina Tricot, 199kr
 
Kör även idag på en naturelsminkning som jag oftast gör, under vardagarna så sminkar jag bara mina ögon. Jag använder conciler, brynbänna och maskara, brukar dock göra en Monthazami och har mitt läppglans i närmaste hugg, det för det hela lite mer klassi. 
 
Nu ska jag russa iväg till Julia som väntar! 
Hörs senare! 
 
 
Love! 
 
Trött men redo för en mysig stund!
 
Uppsatt hår med min pärlor i ögonen.
 
Ha en fin dag! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0