Brunch med fina Julia!

Vilken trevlig start på dagen detta var, ett möte som gick riktigt bra och en fantastisk start med Julia och brunch och vilken bruch! Så gott! Kom ditt och blev bortskämd till taket och tillbaka! 
 
Julia hade dukat jättefint i sitt vardagsrum i hennes fina lägenhet och det doftade ljuvligt när man kom in och mitt i allt så står Julia i köket med full spis igång och kaffe påsatt samt ett nybaka bröd som låg och vilade, väntandes på att vi skulle få mummsa i oss det. 
 
Brunchen var helt otrolig och jag kan inte önska mig en bättre frukost, undra om jag någonsin har ätit en sån fin och god frukost någon gång. 
Julia bjöd på allt ifrån pannkakor, nybaka bröd, ägg, bacon, olika fruksottillbehör, bär, kessela, kaffe, egengjord smoodi och jag lovar att jag säkert har missat något nu men då kanske ni förstår hur mycket det var och hur mätt och belåten jag är nu och kommer att vara resten av dagen, jag lovar. 
 
Nu sitter jag med Desperat Housewives och bubbelvatten med katterna och myser. Snart så kommer J hem och så ska vi dra oss ut till Js föräldrar, min svärfar (Js pappa) fyller nämligen år idag, så grattis till dig! 
 
Nu ska jag mysa vidare! 
 
 
Love! 
 
 
 
 
Färska bär, Pannkakor, syld och vaniljkessela, mumms. 
 
 
Tack Julia för en jättefin frukoststund ihop! 
Detta får vi göra om snart igen! 
<3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0