38

I tre år och två månader, 38 månader har jag spenderat med min man. Tre år låter egentligen så mycket mer än 38 månader men det är sant. J tycker inte att det år så mycket att fira eftersom att sker varje månad och allt eftersom så blir det fler och fler månader. 

Vi brukar inte fira stort, en fika eller en extra god frukost brukar stå på menyn när det är våra månadsdagar, i bland firar vi inte överhuvudtaget utan kommer på det när det är fem minuter kvar av dagen, ett "Jag älskar dig" säger vi till varandra sen inget mer med det. 
Idag ligger J sjuk så min uppgift blir att ta hand om honom idag. Dock så är jag äntligen frisk och ska umgås med mina närmaste vänner idag, nu på morgonen J (kompis inte min man) och i eftermiddag Nathalie, så är lite desperat efter mina fina vänner nu. 
Nej nu ska jag göra mig snygg!
Stan väntar. 

Love! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0