12 = Kärlekensdag

Efter att J och jag har ringt runt efter en resturang tills imorgon för våran mysdag och allt verkar vara fullt inom den normala tidszonen så vi kör på våran romantiska kväll ikväll istället med både bio och middag. 
Detta ska bli såå mysigt, jag älskar kvällarna ute med J vi har alltid en regel när vi är ute och firar eller bara myser, telefonförbud, enda anledningen att svar eller kolla på sms är om det är någon viktig som hör av sig typ jobb eller annat. 
Denna lilla regel har vi haft från dag ett och våra första dagar ihop för tre år sen i Karlstad det gör att man faktiskt fokuserar på något annat än elekroniken. 
Men nu måste jag göra mig vacker, det är inte alltid man får ha det romantiskt med min älskling! 
 
Love! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0