Nytt!

Jag har så fina vänner och en av dem är en av mina senaste tillskott M! Hon är bäst och även om vi inte har kännt varandra för länge så klickade det mellan oss på direkten och vi kom varandra nära och idag är jag super glad över att vi är vänner och att denna godingen finns i mitt liv!

I vilket fall, i förra veckan var vi i Helsingborg och på köpcentret Väla! Gigantiskt!
Så M och dem andra två som var med shoppade på som tusan, tusenlapp efter tusenlapp, haha, men så helt plötsligt kommer M fram till mig och frågar var alla mina påsar är, och vad jag har shoppat?
Då svarar jag som det var, som arbetssökande har man inte för mycket pengar så att min dag bestod utav att fönstershoppa.
Då går godingen till kassan och säger, vill du ha ett nagellack? Hämta ett så står jag för det, du måste ju komma hem med minst en påse!
Goding!
Tack gumman, som jag sa tidigare så är jag så glad över att du finns i mitt liv!

Eller vad tycker ni? Snyggt va?

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0