Norge here I come!

God förmiddag gott folk sovit gott och många timmar?
Det har inte jag, eftersom att jag visste att jag max skulle få fyra timmar sömn så har jag och min kollega gjort allt för att vara klara för utatämlping kl 06.00 prick! Och hur tror ni att det gick?
Systemet för hela resturangen läggs ner och vi måste sitta och greja med det i ca en timma vilket leder till att vi blev köara en timma senare... Går det att bli mer irriterad? Så jag har samanlagt fått två timmar och tjugominuters sömn, så det första jag ska göra i granlandet blir nog en powernap, eftersom att jag inte vill göra det på tåget, vill nämligen inte hamna fel! Ursh för det!
Så nu är hela väskan packad med kvarg oxh eregidrycker så att jag blir pigg och orkar hålla mig uppe! Har även ett byte i Göteborg så där blir det mat, troligen inte det mest träningvänliga, men vi får se.
Dock så vet jag inte hur intenetet ser ut i Norge, så bloggingschanserna är kanske små... Jag vet inte... Det lär vi märka!
Så hörs vi inte sen!
Ha det för nu blir jag norrman/ kvinna ett tag!

Love!

https://cdn3.cdnme.se/3847097/7-3/pic_51e65b78e087c32c52a38693.jpg">https://cdn2.cdnme.se/3847097/7-3/pic_51e65b78e087c32c52a38693.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3847097/7-3/pic_51e65cde9606ee7e661dec3e.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0