Kvällsrutiner!

Nu är det åter igen dax att komma igång med sina kvällsrutiner som jag inte har haft nu på ett tag om jag ska vara ärlig. I mitt föra jobb så jobbade jag i stortsätt bara kvällar vilket har lätt till att man har suttit uppe till klockan tolv/ ett utan problem, men nu när man börjar kl åtta så får det vara slut på det! Dock så har jag så otroligt mycket son går runt i mitt huvud för tillfället att jag inte kan lugna ner mig! Vet inte om jag är glad, ledsen, deppig, trött, en sån otroligt konstig känsla.
Men nu får jag nog ta och tänka på något annat så kanske John Blund hälsar på :)
Om jag har tur!

Sov så gott nu!
Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0