Vill så gärna!

Vill så gärna skriva ner något riktigt bra! Något som jag känner mig stolt över, dock så har jag ingen insperation alls för tillfället. Jag är helt slut och vill ingen hällre att somna, denna dagen har varit gudomligt bra! Tack kära arbetsgivare för jobbet!
Trots allt strul imorse när vi började så blev det riktigt bra! Trevlig personal som ville hjälpa till så gott den kunde, jätte trevliga kunder som faktiskt tyckte om det jag demade om ville var ännu bättre. Att få träffa så mycket olika personligheter på en dag som faktiskt uppskattar det jag gör får mig att känna mig behövd på jobbet, folk vare sig det är vuxna eller barn så blir dem glad av att man står där i sitt bås och demar! Då känner man sig nödvändig/ viktig är en stor och fin känsla! Så tack än en gång för detta underbara jobb! Så kul!
Någon av er läsare som har demat någon gång? Eller jobbar som demostrerare vill säga, vist är det kul!

Nu ska jag kolla vidare på filmen, vad gör ni ikväll?

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0