Veckans Hemlis

Ni kanske har listat ut av som finns under denna rubrik då jag gav en hint om detta i ett inlägg för några dagar sen (Tre Positiva, Tre Negativa) och nu när stormen är över så kan jag äntligen ta och dela med mig med er om vad det är som har hänt i mitt vardagsliv. 
För ca två veckor sen så började jag att tänka igenom ordentligt om dem olika punkterne som finns just nu i mitt liv, och frågan om jag är lycklig. Trivs jag med mitt liv just nu? Behövs det någon förendring?
Efter att ha knåpat och tänkt så beslutade jag mig för att sätta upp ett nytt mål i mitt liv nämligen 
 
Så jag tog och sökte mig fyra nya jobb via datorn och fick förra veckan svar från två utav dem, ett extra jobb samt ett heltidsjobb, jag åkte på intervjuerna och jag fick båda jobben! 
Jag är så glad och känner att nu börjar jag på en ny kula i mitt liv och jag är redo! 
Så jag är supernöjd! :) 
 
Så imorgon ska jag till Göteborg på utbildning för mitt nya heltidsjobb vilket ska bli jättekul! Det enda som jag är lite smått orolig för är hur jag ska hitta ditt. 
Jag är verkligen jättedålig på att hitta till ställen jag inte har vart på tidigare och särskilt när det gäller att gå... 
Så önska mig lycka till! 
Vem vet, jag kanske hamnar i Halmstad igen, efter att man gått lite fel. Vi får väl hoppas att jag hamnar rätt! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0