Tiden går ju för fort!

Kanske får jag skylle mig själv, men tiden går ju för fort! Har pluggat nu i ca en och en halv timma och känner att jag faktiskt kan det jag ska kunna imorgon, får läsa igenom det ikväll igen så kommer det att bli hur bra som hälst! Happy Face On Me! :)
Men vart tog tiden vägen? Så nu kan jag ju inte sitta här egentligen, måste göra mig iordning för mitt andra jobb som drar igång, ska vara på kontoret kl 15, så åker till min goding till kollega "tvilling" innan dess så att vi kan tjöta lite innan och vara "fith for a figth" innan vi sparkar igång allting! 
 
Så nu har jag som sagt lite att göra, bussen till stan går om en timma och jag sitter fortfarande i pyjamas, tofflor och morgonrock... inte så bra att jobba i kanske... 
Tiden räcker inte till! 
 
 
Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0