Tänk vad lite smink kan göra!

Tänk vad lite smink kan göra.
Jag sitter fortfarnade på jobbet och gör mig iordning inför nästa jobb. Min skjuts/ kompis kommer och plockar upp mig om 25 minuter och eftersom att min brukar fortfarande sover sött så kan jag passa på att göra mig iordning till nästa jobb.
Pigg? Nej!
Taggad? Ja, det ska bli sjukt kul!

Är så glad just nu att man får ha en "lätt sminkning" på jobbet, vill ju inte komma och se ut som ett lik liksom och framför allt inte när det är en lördag som betyder, så mycket folk! Så skönt är väl det att jag får ha lite smink så att jag inte skrämmer iväg kunderna, eller vad säger ni?
Nu får jag göra iordning det sista så att det bara är att åka iväg för att köpa frukost innan det blir iväg!
Vad gör du idag?


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0