Pigg och Glad!

Gokväll på er kära läsare! 
Jag har faktiskt gjort mig iordning för sängen och tänker efter detta inlägg somna till någonting på datorn. Är helt slut efter dessa dagar som gott och ser så fram emot att få lägga mig och bara sluta ögonen för att få somna! Så skönt! Längtar redan! Haha, och då har jag hela åtta dagar tills nästa ledighet... helt sjukt! Men vad gör man inte för att få i sig lite pengar och erfarenheter?
Mycket! 
 
Imorgon är i vilket fall en viktig dag eftersom att det är min första som Demostrerare för, företaget Retail House! Och ska jag vara ärlig så sak det bli jättekul! Nu blir det något helt nytt att ta del utav och även här kommer jag att få nya erfarenheter! 
Ska bli superkul! och eftersom att det är första dan på  (de) jobbet så är det ju extra viktigt att jag är pigg och glad och positiv så för att jag ska kunna vakna på rätt sida imorgon så behöver jag även få sova ett antal timmar! 
Så nu säger jag godnatt och hoppas att vi hörs mer imorgon! 
 
Love! 
 
<3 


Kommentarer
victoria

Fin blogg!
Kika gärna in på min, kram :)

Svar: Tack! Det kan jag allt göra!
Anna Johansson

2012-09-20 @ 22:38:59
URL: http://www.nattstad.se/victoriasvensson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0