På sjukhuset!

Ligger i en riktigt obekväm sjukhussäng och väntar på doktorn som är på en operation ska komma hit och ge mig mina provsvar samt skicka hem mig till min säng! (Hoppas jag)
Magen exploderar snart av smärta! Har aldrig haft såhär ont som jag har nu... Helt sjukt!
Min underbara prins är i vilket fall med och håller mig sällskap men just nu sitter han i stolen bredvid sängen och sover så sött! Helt otrologt att han ens ville följa med! Vilken prins jag har skaffat mig! :)
Nu är klockan 20 i 3 på natten och när vi kom in hit var den 10 i 1... Detta kommer att bli en lång natt och vi ska noga vara glada om vi kommer hem innan klockan 5 imorgon bitti.
Nu måste jag lägga mig ner igen, gör för ont att sitta upp... Men vad gör man ite för bloggen?
Hörs senare!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0