Jobb, Jobb, Jobb!

Som jag skrev tidigare så vaknade jag med beskedet att kag har mer jobb inbokade med Retail House (demonstrerar) så i panik hos dem ringde dem mig och efterfrågade jobb till imorgon.
Så imorgon demar jag på maxi för Kalles Kaviar, jag ska dela med mig till folket hur man kan äta kaviar på nya spännande sätt, hur äter du din kaviar?
Superduperkul ska det bli i vilket fall! Älskade mitt förra uppdrag för retail och denna kommer nog inte bli sämre, plus att det är lördag vilket betyder mycket folk! Mycket att göra samt mycket att prata! :)

Nu måste jag göra iordning allt så att jag kan åka från jobbet till jobbet imorgon! Så bra!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0