Jag Vann!

 
Jag vann! 
Jag älskar ju One tree hill (som ni redan vet) och just nu håller jag på att samla ihop alla säsonger så att jag kan ha dem med mig resten av mitt liv! Haha (drama).
Tidigare så har jag säsong 1-4 och nu så vann jag precis säsong 7 på trader.se!
One Tree HIll säsong 7 är absolut en av mina favoritsäsonger. I denna händer det så mycket, nya karaktärer, nya händelser, svek, kärlek och självklart drama! 
Älska Älska Älska! 
Och det bästa av allt är att jag har tjänat typ en massa pengar  på att "vinna" den på trader. Jag fick ge 85 kr (inklusive frakt) och skulle jag köpt den på en internetbutik så som ginza eller cdon skulle jag fått ge just nu 199kr+ frakt eftersom att det är rea, annars 349. Så tjänat på det? JAPP! 
 
Liten glad försyld flicka! :) 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0