Hallå från jobbet!

Hallå där ute!
Hur ser fredagen ut?
Själv sitter jag här på jobbet och kollar på "Kärleken checkar in" med Jennifer Lopez! Måste säga att jag gillar den människan starkt!
Hon verkar vara en riktigt trevlig person som bryr sig om allt folk runt omkring henne, en riktigt kompis helt enkelt. Och sen så gör hon riktigt bra filmer samt musik, hennes "Dance Again" är bland favoriterna för tillfället!
Så har ni inte sätt den mysiga rulle, slå på fyran och kolla in den!

Jag har suttit och pluggat på lite inför imorgon nu med så det känns helt okej faktiskt. Ska bli riktigt kul att få komma ut och dema igen! Det var så sjukt kul sist så jag bara längtar!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0