Gud vad skönt!

Kom precis hem från jobbet, fick sluta nästan en hel timme tidigare idag! Så skönt! Detta var mer en behövt om man säger så, känns som om man har en hel eftermiddag och inte bara kvällen att hitta på något på.  Om det bli så mycket att hitta på/ göra idag vet jag inte, känner mig helt färdig, kroppen orkar nog inte så mycket som man tror ibland, eller vad tror ni? Är det kanske bara jag som inbilar mig?
 
Jaja efter ett antal tuffa timmar på jobbet så kan jag äntligen andas ut på riktigt! Min fins pojk står och mixar för fulla muggar medans jag passar på att blogga lite, tyvärr så har ju bloggen fått lida nu när jag har jobbat/ jobbar så mycket som jag gör, men jag hoppas att ni förstår! 
 
Så vad ska jag göra idag? 
Hm, se på film, dricka te och bara mysa? Detta låter som en bra idé, inkommer säker mer att göra men vem vet, nu är det bara så underbart skönt att vara hemma mer än när man ska sova. 
 
Nu så blir det "Kärlek på Menyn" några tårar kommer säkerligen att rinna ner från mina kinder men den är för fin! Har ni sätt den? 
Om inte! GÖR DET! Så fin och med så fins budskap! 
 
(BTW, ni kattmänniskor där ute! Hur kan man få sin katt att sluta kissa i sängen/soffan?  Några förslag? Hör av er!)
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0