Första Dagen på jobbet! Superstolt chef!

Kom hem för ca en timme sen från nya jobbet och vad jag gillar det! Så kul! Och så taggad för att återvända imorgon! 
Tråkigt att det inte har blivit så mycket bloggande idag men som sagt, det har vart en stor dag! Första dan på nya jobbet med en del att sköta innan dess. Men vad jag mår bra! Var längesen jag var så här trött men på detta humöret och denna inställning till att åka till jobbet imorgon! 
Så glad! 
Och min chef var så stolt och nöjd med både mig och min nyafuna vän/kollega! Inte illa när man får ett kvälls sms med orden "Bra jobbat tjejer, kan inte säga mer än Waho" Så kul" 
Tack gudarna att ni äntligen har börjat bry er om lilla mig med! Haha 
 
Nu ska jag i vilket fall krypa ner i min säng och under mitt täke! Äntligen är det tort och användabart!
Imorgon så väntar treton timmars jobb (om inte fjorton) så någon timme sömn behöver jag allt få! 
Ska försöka att blogga på rasterna mm imorgon så ni inte glömmer mig! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0