Familjelängtan!

Helt galet!
Jag saknar min familj något enormt mycket! Vet inte riktigt vars jag ska ta vägen! 
Det är helt sjukt, jag tror jag är lite beroende av min familj, jag behöver träffa dem en gång i månaden och nu har jag inte sätt dem på en månad! och det är fem hela veckor kvar tills jag ser dem nästa gång! Och jag börjar få tårfyllda ögon av längtan till dem och särkillt när jag vet att min yngsta syster jättegärna vill att vi ska ses så snart som möjligt.
Jag hoppas verkligen att vi kan lyckas få till det så att jag får träffa mamma och yngsta syster i helgen i vilket fall, och särskilt när jag har så mycket som händer i mitt liv för tillfället, då vill man ha sin mamma och pappa och bara slå sig ner med en kopp te framför tv:en och sen gå ihop i en liten pakt med mamma för att kunna gnälla lite om "Att det bara är sport på tv"
Jag ångrar absolut inte att jag har flyttat hitt och bott hemmifrån i ett år nu men det här med att träffa min familj ofta minst en gång i månaden är viktigt för mig! 
Så älskade mamma som jag antar läser detta! 
Jag saknar er! 
 
Nej nu får det bli lite "Ensam mamma söker", en dush och sen hoppa i säng eftersom att jag ska upp och jobba imorgon. 
 
Love! 
 


Kommentarer
Maria Johansson

Gumman jag finns bara ett telefonsamtal bort det är inte så långt men klart vi vill träffa dig med. Allt kommer att bli bra tänk positivt det vet jag att du kan tusen kramar mamma jag tror på dig:-)

2012-09-24 @ 21:56:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0