Drömmar som spår sanningen?

Jag har en tanke om just drömmar.
Kan dina drömmar spå framtiden?
Varna dig för saker som ska ske samt säga till dig om vissa saker som kommer att hända om du inte gör något åt saken fort! 
Inatt har jag sovit jätteoroligt, knappt någonting alls! 
Sovit i en, två timmar och sen vaknat upp kallsvättig och seriöst letat efter min pojk för att kunna somna om. Och dem var så läskigt verkliga! 
Och även om jag sen lyckades somna om så följde drömmarna samma stig som innan fast med ett annat meddelande, det var som om någonting ville berätta för mig att det jag har bestämt mig för just nu inte är den vägen jag ska gå, och om jag skulle fortsätta på denna stigen så skulle något hämskt att hända... Kommer det hända något hemskt? Vad kommer att hända? Kommer mitt underbara liv att kollapsa! 
När jag sen väl gick upp och satte mig framför tv:en så slog jag på kanal5 och "Vakna med The Voice" som just pratade om det här med drömmar, deras gäst, en drömtydare, förklarade för dem att drömmar oftast vill säga någonting eller är en upprepning utav något och att även drömmar kan "veta" eller "varna" en person för det man gör/ den tanken man har kan vara fel. Man måste våga ta risker och just nu lutar det åt att jag kommer att ta en stor risk. 
 
Allt detta är det bara en person som jag kan prata/ diskutera detta med och det är min "tvilling" så jag får dra mig till henne sen och diskutera och prata ur mig om detta, för detta är lite läskigt! 
Drömmen får ni läsa mer av när jag känner att jag kan släppa ut den ur mitt huvud och till er! 
Men om man säger så här, ska jag lyssna på det jag har "sätt" och "vart med om" i natt, så är jag ute och cyklar på en väg som kommer att ta mig till helvetet! 
 
Har ni vart med om samma sak?
Är jag tokig!?
Är det någon/ någonting som verkligen försöker få kontakt med mig på detta sätt...
Är jag TOKIG?
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0