Den 8 September!

Godförmiddag på er!
Jag och min pojk har typ börjat att vakna till liv efter festen igår. Det var riktigt bra och vi var riktigt nöjda med festen men framför allt var min kära pojk nöjd och det var ju huvudsaken så mycket som han har kämpat för att klara den där nedrans tentan!
Vi var hemna vid 4 imorse så det har inte blivit många timmars sömn men även dessa dagar finns ju!

Idag så är det släktkalas för mina syskon som står på schemat! Och trevligt värre är väl det! God mat med goda personer!
Det kan väl inte bli bättre? :)
Nu ska jag göra mig iordning i det sista innan jag får börja hjälpa mamma med maten!

Har även lyckats få en konstig "sockerbaksmälla" på köpet! Eller det är var det känns som i vilket fall!

Hörs sen!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0