Den 6 September!

Godmorgon!
Jag sitter på tånna just nu och är lite nervös till frukosten jag kan ju inte berätta om vad men om man säger såhär, nerverna är ur ballans...

Idag så är magen inge vidare igen så på något höger ska jag ta mig till stan för att ta ut mina medisiner så jag hoppas att pojken min kommer hem tidigare idag så att vi kan åka och hämta ut dem, lite lättare om man säger så.

Imorgon så åker hela familjen i vilket fall till Vänersborg!
Släktkalas för mina syskon är planerat på lördagen så det ska bli kul att träffa alla härliga släktingar igen! :)
Det var ju ett tag sen man träffade alla igen, blir ju så när man bor några mil ifrån.
Så detta ska bli såååå kul!

Nu får jag börja göra mig iordning!
Hörs sen!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0