Den 30 September!

Godmorgon!
16 timmar senare är jag vaken och sitter
rätt i soffan med en kopp te framför nyhetsmorgon. Somnade två minuter in i filmen igår och vaknade sen av att min syster ringde för lite uppdatering om hur hennes och mammas dag hade varit på bokmässan. Pratade med henne i några minuter innan jag satte mig framför tv:en igen och somnade, så när jag sovit mig igenom hela körslaget och halva filmen efter så kände jag att det var dags att lägga sig i sängen, gick och la mig i sängen vid 10 och vaknade kl 10. Det är ju helt sjukt! Så 16 timmars sömn efter ett 24 timmars pass mer 4 timmars sömn.
Back on track?
Idag så ska jag plocka lite i lägenheten innan jag åker till ett nytt pass med nattjobb.
Imorgon ska även Harry kastreras (matte nervös!)

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0