Den 29 September!

Godmorgon!
Ja det känns att man jobbat/ har jobbat natt och jag funderar på allvar hur det ska gå på nästa jobb. Men jag säger som Fag, sova kan man gör när man är död! Och idag så får jag gå efter det, mycket mascara och och stort leende, vad tror ni? Kan jag få kunder att smaka på det jag har att erbjuda på detta sättet? Hm.
Det är i vilket fall två timmar innan min skjuts kommer och plockar upp mig, och jag kom tillochmed på att jag inte har någon frukost! Kom på det flr typ två minuter sen att jäklar jag har ingen frukost! Då måste jag hinna med det med! Haha det får lösa sig på något höger!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0