Den 28 September!

Godmorgon! 
Vaknade med goda nyheter! Mer jobb på Retail House inbokade! Så kul! Så gott! YES! 
 
Igår eftermiddag/ kväll blev det inte så mycket bloggande, vi var nämligen på ett årsmöte med föreningen Octocore som dog ut på tiden, vi kom väll hem vid halv 12 tror jag och då var den enda tanken i våra huvuden  MAT! Så halv 12 i natt ställde vi oss och värmde på lite av vårat lager köttbullar och kokte pasta! Så gott! Varför är det alltid godast att äta på natten? Eller i naturen! Varför är det alltid godast att äta på ställen/ tider som man inte egentligen äter på så ofta, konstigt!
Mötet gick i vilket fall bra och ni tittar på föreningens nya kassör. Trevligt! Ett stort uppdrag och jag tänker inte göra dem besvikna! Så pojkar... I will be watching you! 
 
Idag så är det kvälls/natt jobb. Ja vad ska man säga mer om det, det är väl aldrig jättekul att jobba natt men det är som det. 
Och innan dess så ska jag bara gotta mig här hemma, har fortfarande ltie ärenden som ska göras i hemmet som jag inte tog tag i, igår, typ den nedrans tvätten! Den tar aldrig slut! Det spelar ingen roll om man är duktig och hänger upp allt så att det ska torka och bli till sin ordning. 
Så det är väll bäst att man sätter fart då! 
 
Hörs sen! 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0