Den 27 September!

Godmorgon! 
Idag så vaknade jag till liv genom ett sms av min kära pappi, han har väntar på en Iphone nu ett bra tag, undra om han kanske fick den igår... Hm, men fel är det ju aldrig att vakna till något fint! 
Just nu sitter jag framför Malou Efter Tio och följer bokmässan på detta sätt. 
Jag vill så gärna åka ditt på lördag då jag är ledig och så sugen! Jag har nog vart på bokmässan i nästan hela mitt liv (sen man är mogen nog att vara där) varje år, förra året gick det inte eftersom att jag var på arbetsintervju i Karlstad och nu kanske jag inte kan... suck! Stor Suck! Så jag hoppas att jag kan dra mig ditt på något höger! Får ju träffa min moder och yngsta syster och lite släkt, aldrig fel så jag får nog försöka komma ditt! 
 
Idag så väntar en jobbsökarfikaträff med Fag i stan, vilket ska bli riktigt trevligt! Var ett tag sen vi sågs nu så vi kommer nog ha mycket att prata om! 
och självklart ska ju alla räkningar betalas... jag får nog böja redan nu. 
 
Hörs snart! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0