Den 26 September!

Godmorgon! 
När man ger sig fassen på att man ska ta en riktigt lång och härlig sovmorgon så kommer det ju alltid saker emellan som gör att jag nu sitter här framför tv:en och datorn helt klar vaken klockan 07:56! Jag som har ställt klockan på halv 11... Ja, de alarmet behövde jag ju inte idag om man säger så...
 
Idag så får vi se vad som händer, jag ska ta mig lite egen tid, ta hand om mig själv och katterna, städa våran svinstia (just nu känns det som att ett par grisat skulle kunna flytta in när som hälst!) och sen söka lite nya jobb, tips?
Ska även in till stan på ett möte senare som jag är lite smått nervös inför, vet inte riktigt hur det kommer gå, har ju sätt och hört lite blandade sidor av han jag ska träffa så lite nervig får jag nog lov att vara. 
 
Nu blir det en stor kopp te till nyhetsmorgon! 
(Gammal på förtid, eller mogen på förtid? Vad stämmer in?) 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0