Den 20 September!

Godmorgon finingar!
Jag har precis stigit upp efter en lång och skön sovmorgon! Så skönt att bara kunna sova fram till 20 i 11 utan att det gör någon till skada. 
Så nu sitter jag här framför datorn i min goa morgonrock och väntar på att tet ska bli klar och att min dag ska börja. 
Nu är det verkligen höst ute! redan den 20 September! Helt sjukt! Så i natt har både jag och min pojkvän leggat  och skakat av kylan så vi har verkligen tryckt oss mot varandra så att inte kylan ska kunna komma emellan, nedras söta saker att kissa på vår täken... tur är väl det att ett av dem är redo att användas ikväll! Så skönt.
 
Idag väntar det att plugga inför imorgon, första dagen på mitt extra jobb! 
Berättade ju att jag har fått två nya jobb, detta som jag har börjat lite lätt på innan det blir till heltid och sen ett som demostrerare för företaget "Retali House" som ska bli jättekul.
Så vad gör en demostrerare/ kominikatör?
Jo har du någongång gått i en butik och hoppats på att det är någon söt person som står och delar ut antingen en maträtt eller något att provsmaka? 
Det är just detta som jag ska göra imorgon och i framtiden, mänligen vara den där söta personen som vissa hoppas på att den finns i butiken. Det är jag och det ska bli jättekul! :) 
Så det som blir innan mitt andra jobb i eftermiddag är att äta frukost till "Top Model" innan jag drar igång med pluggandet innan det blir att dra till jobbet! 
Härlig dag jag har framför mig! 
Ska även försöka göra lite goda köttbullar med! Dock så har jag inget ströbröd hemma så vi får se hur dem går ihop, men det blir nog bra! 
 
Hörs sen! 
 
 
 
LOVE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0