Den 17 September

Godmorgon!
Jag är uppe med tuppen och har precis ätit frukost och ska snart ta på mig ytterkläderna för att dra mig ut till bussen som går om 20 minuter.
Det känns som att det är en kall dag idag så jag hoppas att jag har fel, har ju bara sovit under en filt i natt så både jag och min pojkvän har varit som små plåster på varan hela natten eftersom att det har varit hur kallt som hälst! Hösten är här mina vänner!
Vad tycker ni om det?
Själv gillar jag hösten! Bortsätt från att det blir kallt och mörkt ute så ligger det alltid någon sorts mysfaktor över hela oktober månad, att man fyller år är ju inte helt fel de heller! Men hösten är så fin med alla färger och samtidigt supermysig!
Håller ni med?
Nu måste jag dra mig till bussen!
Hörs senare idag!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0