Den 13 September!

Godmorgon!
Jag ligger fortfarande kvar i sängen och myser med min mobilavundsjuka katt. Han blir så arg när jag grejar med den så han tar tassen och försöker på alla sätt och viss välta den samt vara i vägen för att jag ska kunna greja med den. Söta Harry!
Låter detta bekant? En telefonavundsjuk katt? :) eller är det bara min goding som vill ha all uppmärksamhet?

Idag så är det mycket planerat på schemat, hur det kommer gå har jag dock ingen aning om eftersom att jag har träningsverk i hela kroppen, kan knappt ta mig ut i hallen innan jag kommer på mig själv göra en "det gör ont när jag rör mig" minn.
Jag ska i vilket fall dra mig till stan för att kolla på ett par nya skor till mig (mina nuvarande har gått av på
mitten) så jag är lite desperat! Älskar ju att gå i mina klackar med kanske inte det bästa alternativet på jobb mm, så ett par nya plata skor! Hear I Come!
Även en doppresent ska inhandlas idag, blev ju inte så igår så jag får ta tag i det idag istället!
Ska även till ... och greja lite, spänande! Idag kommer ni också få reda på vad det är som jag har hållt på med i en vecka nu (hoppas jag)!

Nej nu ska jag mysa vidare innan min mobil blir till små, små flisor!

Hörs sen!

Love!



Kommentarer
Ida

Du får gärna skriva att det är JAG som har tagit bilden, samt en länk tack. annars får du inte använda mina bilder!Det finns folk som kan ta bilder som du lägger ut nämligen...

2012-09-13 @ 10:08:34
URL: http://nattstad.se/crystallic


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0