BOMB!

Kan knappt tro att det är möjligt!
Har varit så pigg och glad hela dan och nu under "Ensam Mamma Söker" så kom bomben! 
Jag började frysa och nysa något kopiöst! Helt sjukt! 
Så nu är det hekt plötsligt lite si så där med mig... Fasen jag som har en viktig dag imorgon... Första Dagen på nya jobbet! Då kan man ju inte direkt vara sjuk, eller inte helt med på banan! Då är det ju bara att gå hem på ren svenska... 
 
Nej får försöka att somna nu snart så att jag är pigg och glad med humöret på top imorgon! 
 
Fick även en till otrevlig överaskning nu precis innan jag skulle ta och lägga mig för kvällen... Min fina katt har börjat att strejka...
-Är inte Matte eller Husse hemma så kissar jag i deras säng i protest! 
Jo... Det är tyvärr sant, min katt har börjat att bli könsmogen...! Inte okej! Han ska ju vara min bebis resten av hans liv... Jaja Det får han vara endå! 
 
Har ni läsare något tips på hur man får sin katt att inte kissa i sin säng? 
Orkar verkligen inte byta lakan varje kväll pga honom!
 
Som det var igår så är vårat täke inte tortt än så vi får även inatt sova med filtar och som plåster på varandra, tur att jag gillar att mysa! 
 
Nej nu ska jag lura iväg denna hemska bomb genom att somna till ett avsnitt av One Tree Hill. 
 
Sov så sött så hörs vi mer imorgon! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0