ÄNTLIGEN!

 
Den är äntligen här! 
Våran router har kommit! 
Efter att vi har vart och frågat efter den ett antal gånger under tre veckor tid lyckades min pojk träffa helt rätt när det gäller att "fråga i personalen" om hjälp, han kom nämligen till chefen. 
Chefen blev jättearg och besviken på sina säljare som hade låtit oss vänta i si så där tre veckor och såg till att vi skulle få hem den idag! 
Så en av säljarna fick dra sig in mot stan och hämta upp våran router och senare be oss så mycket om ursäkt för att vi fått vänta mer än tre- fyra dagar som dem lovade oss från början. 
Dock så kunde dem inte med att erkänna att det var dem som hade gjort fel/ varit latta och skylde ifrån sig på det ena till det andra tills chefen kom fram till oss och förklarade att dem hade gjort ett stort fel som anstälda. 
Jag var ju mer en nöjd med att få våran router men kunde inte med att hoppas på att vi skulle få någoting gratis som "Förlåt för den jättelånga väntan och att vi har klantat oss något kopiöst" present, typ en Ipad eller något, som vi inte fick, men man kunde ju alltid önska. 
Så nu sitter jag här och bara njuter av att jag kan surfa på min dator när jag vill och inte bara när min pojkvän är hemma via hans telefon. 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0