Ändrad eftermiddag! :)

Jisses vad dagen går segt framåt idag, känna som att man tittar på klockab var femte minut, jisses!
Men nu är det bara tre små korta timmar kvar så tar jag min helg på ca 25 timmar! Men det är i vilket fall 25 tinmar! Haha!

Efter jobbet blir det att träffa "tvillning" vi får se om det blir en fika eller bara en go promenad med trevligt sällskap. Får se om jag orkar eller hinner rättare sagt med något med idag, lägenheten får lida om inte min händige karl har tagit tag i den delen idag.
Så om jag ska vara ärlig vill jag att tiden ska gå lite snabbare vill ju träffa min "tvilling" snabbt! Haha

Hörs senare, nu får jag jobba vidare!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0